Refurbished 24 RMA
Τα προϊόντα που συνοδεύονται από εγγύηση μπορούν να επιστραφούν στην εταιρία μας για τεχνικό έλεγχο, στην περίπτωση που παρουσιαστεί δυσλειτουργία ή ελάττωμα κατά τη διάρκεια της εγγύησής τους.
Ο αριθμός της φόρμας RMA σας είναι: [uacf7_submission_id-161]
Παρακαλώ συσκευάστε πολύ καλά το προϊόν σας και συμπεριλάβετε μέσα στο δέμα τον αριθμό RMA <[uacf7_submission_id-161] !
Απαραίτητα Βήματα:
- Το δέμα πρέπει να το αποστείλετε πολύ καλά συσκευασμένο μέσω Speedex στην Διεύθυνση της εταιρείας μας: Λεωφόρος Πεντέλης 31, ΤΚ: 15127, Μελίσσια, Αθήνα.
- Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε αναφέρει και συμπεριλάβει όλα τα στοιχεία σας , το λόγο επιστροφής και την περιγραφή προβλήματος που σας ζητήσαμε στην φόρμα σας! Σε περίπτωση μη αναφοράς του αριθμού RMA σας το δέμα μπορεί να χαθεί!
- Το προϊόν προς επιστροφή – τεχνικό έλεγχο θα πρέπει να συνοδεύεται από το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη/ τιμολόγιο).
Η εταιρεία μας όταν λάβει το δέμα σας, θα επικοινωνήσει μαζί σας για τις περαιτέρω ενέργειες. Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Προσοχή
1) Ο πελάτης οφείλει να δημιουργήσει επαρκή και πλήρη αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων του, τήρηση από εσάς Back Up των αρχείων σας. Τo EasyService δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για την απώλεια προσωπικών ή μη δεδομένων κατά την διάρκεια εκτέλεσης εργασιών από τον εξειδικευμένο τεχνικό του. Το BACK-UP των δεδομένων είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη. Η εταιρεία μας δύναται να προβαίνει σε επαναπρογραμματισμό ή αναβάθμιση της συσκευής είτε στα πλαίσια επιδιόρθωσης της τυχόν υπάρχουσας βλάβης είτε στα πλαίσια οδηγιών των κατασκευαστριών εταιρειών με πιθανότητα απώλειας αποθηκευμένων δεδομένων.
2) Η μη παραλαβή του παραδοθέντος από τον πελάτη επί τριμήνου μετά το πέρας της επισκευής ή σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή για οποιαδήποτε αιτία, δίνει το δικαίωμα στην εταιρεία να το εκποιήσει για κάλυψη μέρους των εξόδων της διαδικασίας επισκευής του. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν προβεί σε παραλαβή εντός 3 μηνών, δηλώνει ήδη, ανέκκλητα και ανεπιφύλακτα, ότι εγκαταλείπει τη νομή του προϊόντος επί σκοπώ παραιτήσεως από την κυριότητα και παραιτείται από κάθε δικαίωμα / αξίωσης απόδοσης, διεκδίκησης, αποζημίωσης κ.λ.π.
3) Για τυχόν προβλήματα της συσκευής που δεν αναφέρονται ανωτέρω η εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για την επισκευή τους, οφείλει μόνο να ενημερώσει τον πελάτη και να ζητά έγκριση για επιπλέον χρέωση. Η εγγύηση καλύπτει την επιδιόρθωση μόνο της ανωτέρω βλάβης και εφόσον δεν προέρχεται από κακή χρήση της συσκευής από τον πελάτη.
4) Για τον έλεγχο – επισκευή της συσκευής σας χρειάζονται κάποιες εργάσιμες ημέρες που διαφοροποιούνται στην διάρκειά τους ανάλογα με την συσκευή και τη δυσκολία της βλάβης. Σε κάθε περίπτωση το τεχνικό μας τμήμα θα επικοινωνεί μαζί σας το συντομότερο δυνατόν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση και εγκυρότερη ενημέρωση σας.
5) Η διάρκεια της εγγύησης δεν παρατείνεται, ανανεώνεται ή με άλλο τρόπο επηρεάζεται λόγω επακόλουθης πώλησης, επισκευής εγκεκριμένης από το Refurbished24 ή αντικατάστασης του Προϊόντος. Όμως επισκευασμένα μέρη ή προϊόν που αντικαταστάθηκε κατά τη Διάρκεια της Εγγύησης θα έχει/έχουν εγγύηση για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα της αρχικής Εγγύησης ή για ενενήντα (90) ημέρες από την ημέρα της επισκευής ή αντικατάστασης του(ς), όποια διάρκεια είναι μεγαλύτερη
Με εκτίμηση Refurbished24
Τμήμα RMA – Επιστροφών – Επισκευών
⛳ Λεωφόρος Πεντέλης 31, 15127, Μελίσσια
☎ 212 222 3900